جی انان لی، خبرنگار و رئیس دفتر تلویزیون چین در تهران، ضمن بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران، سطح تکنولوژی رسانهای کشورمان را با وجود تحریمهای غرب، در سطحی خوب ارزیابی کرد.
وی با اشاره به تلاش و پشتکار ایرانیان در این حوزه، اذعان داشت که اگرچه هنوز مسیری برای پیشرفت باقی مانده، اما در حال حاضر تفاوت قابل توجهی بین تکنولوژی خبری ایران و چین به چشم نمیآید.
لی با تأکید بر روابط نزدیک دو کشور، ابراز تمایل کرد تا شناخت بیشتری از ایران و فعالان رسانهای آن پیدا کند.
وی همچنین حضور در این نمایشگاه را افتخاری برای خود دانست و ابراز امیدواری کرد که با حضور در این رویداد، بتواند دوستان جدیدی در میان فعالان رسانهای ایران پیدا کند.
