حضور وزیر نیرو در نشست شانگهای برای تقویت همکاری‌های انرژی منطقه‌ای

وزیر نیرو در چهارمین نشست وزرای انرژی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای که در قزاقستان برگزار شد، حضور یافت و ضمن ارائه پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران در حوزه برق و انرژی، بر تقویت سند توسعه همکاری انرژی و عضویت دائم ایران در این سازمان تاکید کرد.

این نشست فرصتی برای تبادل نظر و هم افزایی بین کشورهای عضو در جهت توسعه پایدار منابع انرژی، افزایش امنیت انرژی و ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای در این حوزه بود.

حضور ایران در این سازمان به عنوان عضو دائم، زمینه را برای مشارکت فعال در تصمیم‌گیری‌ها و بهره‌مندی از مزایای همکاری‌های منطقه‌ای در حوزه انرژی فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید